مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-02اقتصادي

 تامین اعتبار 106 میلیارد تومانی بانک صنعت و معدن برای راه اندازی دو واحد تولیدی


مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور در حاشیه بهره برادری شرکت فسفات سمنان و دُر رنگ با بیان اینکه بانک صنعت و معدن در مجموع قریب به 106 میلیارد تومان برای این دو طرح تامین اعتبار کرده است، - ایسنا/سمنان مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور در حاشیه بهره برادری شرکت فسفات سمنان و دُر رنگ با بیان اینکه بانک صنعت و معدن در مجموع قریب به 106 میلیارد تومان برای این دو طرح تامین اعتبار کرده است، گفت: اولویت فعالیت بانک، صنعت و معدن حمایت از شرکت های دانش بنیان است.

علی خورسندیان 11 شهریور در حاشیه آیین بهره برداری از کارخانه فسفات سمنان با اشاره به اینکه وظیفه ذاتی بانک صنعت و معدن با توجه به نامش، حمایت از طرح های تولیدی در زمینه صنعت و معدن است، گفت: هم افزایی مسئولین در کنار حمایت های مالی بانک، منجر به بهره برداری هر دو طرح در موعد مقرر شده است.

وی با بیان اینکه طرح های دانش بنیان در اولویت بانک صنعت و معدن هستند، عنوان کرد: این بانک در دوسال گذشته 72 فقره تسهیلات به مبلغ 845 میلیارد تومان به 16 شرکت دانش بنیان در استان سمنان پرداخت کرده است.

در سفر یک روزه دکتر خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور به استان سمنان شرکت فسفات سمنان تولید کننده دی و مونو کلسیم فسفات، مکمل داروهای دامی در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری رسید که این کارخانه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 تامین اعتبار 106 میلیارد تومانی بانک صنعت و معدن برای راه اندازی دو واحد تولیدی

 تامین اعتبار 106 میلیارد تومانی بانک صنعت و معدن برای راه اندازی دو واحد تولیدی